Home > Luahan > Punca2 Knp Kitaorg Selalu Fail Math

Punca2 Knp Kitaorg Selalu Fail Math

:+: March 4, 2008 :+: Leave a comment Go to comments

Tgk Soklan exam kitaorg dan cara kitaorg jawab.. Masa jawab rasa confident dan yakin sgt betul.. tapi lec tu suka2 je cakap salah.. lec tu xpandai.. hahahaha..

Soalan 1 – Selesaikan.

Fail Math

Soalan 2 – Selesaikan 

Fail Math 2

 

Soalan 3 –  Cari x

Fail Math 3

 

Salah ke jawabpan tu? hahahaha 

Categories: Luahan Tags: , , ,
  1. ajan
    :+: March 4, 2008 :+: at 6:07 pm

    ahhaha
    ape laa.. btol la tuh kan

  2. leeya
    :+: March 13, 2008 :+: at 6:46 pm

    SENGAL!HEHEHE….

  3. rhye
    :+: March 14, 2008 :+: at 9:34 am

    hahaha … x tpikir aku jwb gitu

  4. unknown
    :+: March 14, 2008 :+: at 11:03 am

    ceret tol la korang neh..tp hapening giler
    aku sokong jwpan ko tuh
    optimis la korang ni aku sukerr

  5. unknown
    :+: March 14, 2008 :+: at 11:07 am

    weh..cekgu aku nk jumpak korang
    die ckp kalo korang jwb cmtu lagi die bagi korang lulus cmelang
    berminat???
    hakhakhak

  6. CAPIKA
    :+: March 25, 2008 :+: at 2:38 pm

    ADEH..GEMPAK AR..tp..dh tau da lawak nih…ngeh4..ni soalan dak skolah mngah..kacang jeer…

  7. mardetin
    :+: March 29, 2008 :+: at 12:09 pm

    korang ingat, korang 2 pandai sgt ke…. setakat dpt markah ceroi 2 x payah tunjuk pandai depan kita orang………

  8. crazyloveman
    :+: April 3, 2008 :+: at 7:44 pm

    jawapan mmg btol…..
    hikhikhik
    tapi pd org yg genius aja la….
    kalau org yng mcm aku yg biasa2 jew tak terpikir pun nak jwp mcm ni….

  9. cIKguHERE
    :+: August 5, 2008 :+: at 11:12 pm

    laaa…kan cikgu dah bg awk hadiah tu..tul lah tu..ada telur ayam kat bwh tu..kalo nak lg besar bleh jer..pandainyer..xterpikir plak..ni PHD jer dpt jwb ni…genius..genius…huhuhu

  10. zakiah
    :+: August 23, 2008 :+: at 11:31 pm

    weh..
    power pe otak2 korang ni..
    psnn penaja..
    jgn tru aksi ini d rumah..
    ngeh33

  11. hizwana
    :+: September 17, 2009 :+: at 9:31 am

    mmg la slh dowh…
    pndi btol la ko nih

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: