Home > Luahan, moViE @ wayang, uthm, wsifz > Kungfu Dunk vs CJ7 vs Dunia Baru The Movie

Kungfu Dunk vs CJ7 vs Dunia Baru The Movie

:+: March 2, 2008 :+: Leave a comment Go to comments

Minggu lepas kitaorg menghabiskan masa kat wayang, menonton muvee2 yang baru ditayangkan sempena Tahun Baru Cina… Mula2 tu niat dihati nak tgk CJ7 lakonan dan arahan Stephen Chow, dah lama menanti nak tgk cite CJ7 ni, sesampai je kt wayang, ramai gler orang, kena berbaris panjang! Masa tu terdetik dihati betapa menyesalnyer xtempah dulu.. Tambah menyecewakan apabila dah beratur lebih setengah jam tetiba dia tampal notis CJ7 sold out!!! Frust! rasa nak balik je masa tu, tapi bila mengenangkan dah beratur lama, terus sanggup nak tgk cite lain, Kungfu Dunk!

so far, cite tuh better than dunia baru the movie.. quite interesting ngn stunt yg cm ape ntah.. huhu. lawak slamber jer.. but mostly our frens ske tgk cite dunia br nie.. bkn nyer bosan pon act tp xcapat target kitorg kot nk tgk movie yg jln cite nyer besa sgt.. lawak pon besa jer.. tp ade gk la gelak when part org bangla and pakcik pekak tuh.. “xskt2!!!”.. hehe.. nx movie mayb CJ7…. wait n c CJ7 cmne.. ok.. bye yaa..

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: