Home > Latest Interest, Luahan, uthm, wsifz > wsifz in Comics

wsifz in Comics

:+: February 3, 2008 :+: Leave a comment Go to comments

Bosan2 aritu, kitaorg pun watlah komik.. guna software comic life.. mmg mudah je la nak wat komik.. bubuh2 je.. korang bleh la try.. kami dah cuba dan mmg rasa seronok + gumbira menggunakan software ni.. ni lah karya komik pertama kitaorg…

Komik Episod 1

Komik ni adalah gabungan pic kitaorg masa g cameron… persinggahan sewaktu lawantan kelas ke empangan bersia.. dan script2 dalam komik ni adalah rekaan semata2.. tapi yang betulnyer, kat tmpt ni la kitaorg makin rapat.. sweet memory!!! Berdua ternyata lebih baik~lalala~~

  1. :+: February 5, 2008 :+: at 11:47 am

    ahak cam best la lak.. aku nak wat gak la

  2. ajan
    :+: February 6, 2008 :+: at 9:01 am

    haha.. buat… ak nk tgk…. ni yg xsbr nie

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: