Home > Luahan > yeayyyyy… at last kami dh ade blog sdiri.. huhu

yeayyyyy… at last kami dh ade blog sdiri.. huhu

:+: August 16, 2007 :+: Leave a comment Go to comments

Sronok glerrr dh ade blog..

leh la mencarut ker menggosip ker menghuru-harakan keadaan ker kt page nie…

tp wt pe nk ckp bende2 cmtuh..

lg bes kalu ckp psl kitaorg.. kwn2..& family tercinta… kn2..

xlupa gak nak cakap2 pasal minat kitaorg, ape benda2 latest yang menggangu fikiran kitaorg sampai xleh tido malam.. huhu

soooo… jgn lupa visit pastu klu nak komen, komen yang baik2 je.. hehehe.. kitaorg akan cuba always update blog ni.. share benda2 yang best2… pic, music, movie ngan personal story.. hik3

okiess… jupe lg nx post… =)

Categories: Luahan
  1. eyta baik laaa
    :+: August 16, 2007 :+: at 2:15 pm

    ishh afzan ke ni?aku tak cayer!!afzan tak cam nie…bukan..bukan…

  2. ajan
    :+: August 18, 2007 :+: at 12:27 pm

    zizul pnah ckp kt ak…TIME CHANGE..PPL CHANGE.. huhuhu

  3. eyta baik laaa
    :+: August 18, 2007 :+: at 11:51 pm

    PPL change..doing blog?
    mr.damn miss u..ape dah ko bomoh kwn aku nie??
    tak penah2 dlm sejarah .ko nak tuleh cite ko!!
    pelik pelik!!aku jumpe hang esok..aku bomoh hang balik jadi afzan yang aku kenai!!!

  4. maK ngah Adam
    :+: August 20, 2007 :+: at 12:37 pm

    raSAnye bizIt..kita bjaya boMohkan die kejAp ja..mlMnye..die btuKar le baLik..aku asa..zizul NI pakai bomoh siAm la..tak mmPu weIh nak lawan!!~~

  5. :+: August 20, 2007 :+: at 2:09 pm

    bomoh siam??? amboi… ape slhnyer nk wat blog weii…huhu

  6. eyta baik laaa
    :+: August 20, 2007 :+: at 4:36 pm

    takpe2.kite bomoh balik ms kat sunagi congkak nanti!!!!!!

  7. :+: August 20, 2007 :+: at 6:26 pm

    ahah..bomoh laaa… ak nk tgk kuat ker tak effect nyer nnt..huhu ape laa kwn2 ak nie.. xpuas ati ak create blog.. kui3….

  8. anna cutee
    :+: August 22, 2007 :+: at 4:31 pm

    aku tlg bwk kan toyol ek..tak pe aku jage..sb aku tak mo mdi…

  9. warga metropolitan
    :+: April 29, 2010 :+: at 2:05 pm

    membe aku bg tau kat area gelang patah ada bomoh power giler??0173555700.tok rimau..aku dah beribu habis kat siam..turun selatan pulak lah..last try lah ni.korang hati2 jumpa bomoh siam..mentang2 kita x tahu dan paham,,habis di akal2 kan kite..geram aku..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

